Markedet for børneprodukter har altid været utrolig stort. Når det gælder børn findes der mange muligheder at vælge mellem i form af mærke og produkt. Der har på det seneste været en speciel interesse for et bestemt børneprodukt. Baby-nest.

Hjemmesiden Theduck.dk har på det seneste haft stor succes med salg af såkaldte babynest, også kaldet babyreder. Theduck.dk sælger alle former for babytilbehør, men har specielt set fremskridt i salget af disse reder. Det er et smart objekt, der putter babyen i en form for seng, der kan bæres rundt og transporteres meget nemt.

Produktet er populært for både nye og erfarne forældre, da det ikke kræver noget specielt, og samtidig er super praktisk. Disse baby-nests findes i mange former og farver, så der uanset hvad, vil være noget for enhver smag. Det er altså ligegyldigt om man har eller venter en dreng eller pige, rederne kan fås til begge køn og samtidig i unisex farver.

Hvad gør de så godt (og hvordan kan du kopiere det)?

Der er flere elementer i opbygningen af theduck.dk’s side om babynest som fungerer rigtig fint, og som du selv som webshopejer har mulighed for at kopiere. Vi kigger på dem her, i vilkårlig rækkefølge:

  • Det første vi skal nævne er de 5 stjerner man kan se oppe på toppen af siden, og som også går prominent igen på alle produktsider. At bruge stjerner (som selvfølgelig skal være bakket op af rigtige anmeldelser og kunne verificeres et sted) underbygger troværdigheden hos kunderne og viser dem at det er et godt sted at handle.
  • Udover dette, benytter Theduck.dk et rabatsystem, for ikke kun at få flere kunders interesse, men samtidig give kunderne en følelse af samarbejde og tillid. Ejer man selv en webshop, er brugen af tilbud også en rigtig god ide.
    På denne måde skaffer man flere kunder, og får solgt flere af sine produkter.
  • I forlængelse af tilbud skal det også nævnes at man får 5% rabat på alle varer der ikke er nedsat hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet. Det kan være lidt af et sats fra TheDuck’s side, da man i praksis sætter alle sine varer ned med 5%, men de har altså vurderet at den værdi det er at have en kunde på nyhedsbrevet er det værd – og hvis du aktivt bruger nyhedsbreve (og det gør du forhåbentlig) er det måske også værdien værd for dig.
  • Et sidste godt trick som Theduck.dk bruger, er en synlig lang returret, hvilket vil sige, at man kan returnere sine købte produkter hvis man ikke er tilfreds med tilstanden eller andet. Dette giver, ligesom brugen af rankeringsstjerner og tilbud, en bedre kundeoplevelse og en større forbindelse mellem kunde og sælger.
    Også et rigtigt godt trick at tage i brug, hvis man selv ejer en webshop.

Alt i alt må man sige at de gør det rigtig godt inde på The Duck. Kundeoplevelsen er det vigtigste, og når man styrer sine salg via internettet, er det svært at sørge for at hver kunde føler sig tilfreds. Brug af samme metoder som Theduck.dk er et godt skridt på vejen mod den optimale kunderservice.